• Espertu di Allwin Pack Catering suluzioni di pacchetti, Vendite ben più di 50 paesi
  • export@allwinpack.com

Chì hè a caratteristica di u pruduttu allwinpack in lamina di alluminiu?

1.ATutti i tipi di specificazioni, Pò esse persunalizatu secondu a dumanda di u cliente. A dimensione è a prufundità ponu esse capaci di risponde à e diverse esigenze.

2. Lamina di qualità alimentaria saccu apruvatu da a FDA è da KOSHER. Sicurezza è salute, per sterilizazione à alta temperatura. Cumu si deve esse in cuntattu cù l'alimentu direttamente, cusì a sicurezza hè assai impurtante, u contenitore di foglia d'aluminiu ùn hè assolutamente micca dannu per u corpu umanu, u pudemu aduprà à piacè.

3. Perfettu pforza di u roduttu è capacità di pesu, high-qualità è bellu aspettu, ligerezza. Cù aspettu luminosu, hè faciule di decurà l'alimentu. In più, hè faciule da tene è trasportà.

4.Green prutezzione di l'ambiente è riciclabile, è ancu altri prudutti d'aluminiu, foglia d'aluminiu pò esse adupratu riciclà.

5. Aluminum foil trasi pò esse adupratu direttamente per a conservazione, l'embacchiu, Barbecue / panificazione, furmatura, riscaldamentu è ancu congelazione, ampiamente adupratu in i campi di panatteria, catering per l'aviazione, da asportu, cibu cucinatu, tagliatelle istantanee, scatule pratichi convenienti è altri imballaggi alimentari.